• Intézetünk
  • Munkatársaink
  • Tevékenységeink
  • Orvosoknak
  • Gyakori kérdések
  • Elérhetőségek
  • Karrier
  • Telefon: (+36) 1 489-5200 | E-mail: info@ogk.hu
    language enmagyar

    Panaszkezelés

    Az Országos Gerincgyógyászati Központ számára kiemelt fontosságú, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és kollégáink ügyintézésével. Működésünk során azonban előfordulhatnak olyan esetek, amikor legjobb szándékunk ellenére is véleményeltérés, panasz keletkezik.

    Célunk, hogy az Ön és az Országos Gerincgyógyászati Központ közötti véleményeltéréseket, panaszos esetet gyorsan és mindkét fél számára megnyugtató módon rendezzük.

    Kérjük, hogy panaszát, véleményét az info@ogk.hu címre szíveskedjen elküldeni, melyben röviden ismerteti a panaszos esetet, annak dátumát, helyét, ill. minden olyan információt, melyet relevánsnak tart a panaszkezelés szempontjából. Kérjük adja meg nevét, elektronikus levelezési címét és telefonszámát is.

    A panasz beérkezésétől számított 30 munkanapon belül kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot az eset rendezése céljából.

    Köszönjük megtisztelő figyelmét, együttműködését!

    Jó egészséget kívánunk!

    Országos Gerincgyógyászati Központ
     

    Panaszkezelési szabályzat