• Intézetünk
  • Munkatársaink
  • Tevékenységeink
  • Orvosoknak
  • Gyakori kérdések
  • Cikkek
  • Elérhetőségek
  • Karrier
  • Telefon: (+36) 1 887-7900 | E-mail: info@ogk.hu
    Magas kontrasztú nézet
    Dobrotka Katinka

    Bezzeg Dobrotka Katinka

    Klinikai és mentálhigiéniai szakpszichológus-jelölt

    Szakmai tapasztalat

    • Országos Gerincgyógyászati Központ Pszichológiai Ambulancia, pszichológus (2018-jelenleg is)
    • MTA - BME NAP - B Frontostriatális Rendszer Kutatócsoport, kutatási asszisztens (2017)

    Végzettségek

    • Magyar Relaxációs és Szimbólumterápiás Egyesület – Autogén tréning gyakorlatvezető (2019-2020)
    • Pécsi Egyetem Orvostudományi Kar Szak- és Továbbképző Központ: klinikai és mentálhigiéniai felnőtt szakpszichológia (2018 - jelenleg is )
    • Eötvös Loránd Tudományegyetem, Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Klinikai és Egészségpszichológia szakirány, mesterképzés – Pszichológus (2015-2018)
    • Leiden University, Hollandia (Erasmus+ csereprogram) (2016-2017)
    • Eötvös Loránd Tudományegyetem, Pedagógiai és Pszichológiai Kar, pszichológia, alapképzés – Viselkedéselemző (2012-2015)

    Nyelvtudás

    • Angol felsőfok
    • Szerb alapfok

    Tudományos tevékenység

    • Mindset Pszichológiai Szaklap – újságíró (http://mindset.co.hu/author/katid/), programszervező (2017-jelenleg is)
    • Emlékezet és Nyelv Kutatócsoport, ELTE-MTA – kutatásban való részvétel (2014-2017)
    • Semmelweis Egyetem Pszichiátriai és Pszichoterápiás Klinika – kognitív tréningek tartása szkizofréniával élőknek (2015)

    Előadások

    • Dobrotka K., Decsi V., Podina I. (2017) Egyedül vagy társakkal? Implicit és explicit szekvenciatanulás. XXXIII. OTDK, Szeged, 2017. 04. 18-20.
    • Dobrotka K., Podina I. (2015) A társas kontextus hatása az implicit tanulásra és annak konszolidációjára. 19. Pszinapszis – Budapesti Pszichológiai Napok, Budapest, 2015. 04. 18.

    Poszterek

    • Dobrotka K., Podina I., Janacsek K., Németh D. (2016) The effect of social context on implicit sequence learning. International Conference on Memory, Budapest, 2016.07.17-22.
    • Dobrotka K., Podina I., Janacsek K., Németh D. (2016) The effect of social context on implicit learning and its consolidation. International Meeting of the Psychonomic Society, Granada, 2016. 05. 05-08.