Az Országos Gerincgyógyászati Központ hazánk egyetlen olyan közfinanszírozott kórháza, amely a gerincbetegségek diagnosztikájának és kezelésének teljes spektrumát átfogja.

English

Betegeink írták

Betegeink észrevételei a műtéti tájékoztató füzetekkel és a műtét előtti tájékoztatással kapcsolatban

„ A háziorvos szebb és nagyobb papírt vett elő a beutalónak. Mondván: ahol ilyen betegtájékoztató van, oda nem utalhatom be egy kis cetlin!”

„ Köszönöm! Jó érzés, hogy az embert ember számba veszik.”

„ Kitűnő munka! Ötöst érdemel, aki kitalálta! Gyönyörű, szabatos, egyszerű fogalmazás. Úgy, ahogy azt annak idején a nyelvtan tanárnőm tanította: magyarul, szabatosan, egyszerűen. - Végre megértettem, hogy mi az a gerinccsatorna! - Nagyon jók az illusztrációk.”

„ A tájékoztatóból rájöttem, hogy a gerinccsatorna szűkületet nemcsak a sérv okozhatja.”

„ A tájékoztató abszolút érthető, szinte minden lépés a szemem előtt zajlott le – Jók az illusztrációk.”

Volt egy Beteg, aki szinte szó szerint megtanulta a tájékoztatót.

„ Az Interneten mindent átnéztem és ezt a műtéti leírást találtam a legértelmesebbnek és a legjobbnak.” (porckorongsérv)

„Érthető, tiszta és világos.”

„ Ki az ördög hallgatta le a panaszaimat, mert ugyanez van ide leírva, mint amit én érzek.!?”

„ A lányaim pedagógusok és csodálkoztak, hogy ilyen tájékoztató füzet létezik egy kórházban.”

„ Engem még soha senki nem hallgatott így meg!”

„Sokkal okosabb lettem.”

„Fontos a szóbeli tájékoztatás, mert van, aki el sem olvassa a tájékoztatót.”

„Nagyon megnyugtató a szóbeli tájékoztatás.”

„A legmesszebb menőkig tájékoztat a betegtájékoztató fűzet mindenről.”

„Ebben a kórházban a beteg ellátás, tájékoztatás kiváló, első osztályú.”

„Mindent elmondanak, az első perctől kezdve megbíztam.”

„Elbeszélgetni egy kedves, melegszívű emberrel, örülök, hogy Önnel beszélgethetek.
Nagyon jó, hogy itt, egy külön szobában, és nem a másik beteg előtt.
Én panaszkodom, Ön meg segít nekem és velem érez.”

„Meg vagyok elégedve a tájékoztatással és bízom a Főorvos Úr hozzáértő munkájában.”

„Jó érzés meghallani a biztatást, mert ilyenkor lecsügged az ember. Jól esik a velem való foglalkozás.”

„A tájékoztatás révén nyugodtabban egyezem bele a műtétbe.”

„Még egy ilyen kórház nincs, ahol a betegeket úgy felkészítik a műtétre, mint itt!”

„Szerintem nincs olyan ember, aki erre ne reagálna pozitívan, hacsak nem észbeli problémái vannak.
A fiam Ausztráliában kapott hasonló tájékoztatást, de azt is csak fizetős kórházban (3000 dollár), mert a szaktudást ott meg kell fizetni.

Én, itt Magyarországon sehol nem láttam ilyet és nincs is ismerősöm, aki találkozott volna hasonlóval.”

„Pontosan úgy történt minden, ahogy a nagy könyvben meg van írva!”

„A háziorvosom kérte, hogy adjam oda neki a tájékoztató füzetet, mert annak a segítségével jobban el tudná magyarázni a betegeknek a gerincsérvet.”

„Olyan szuperül le van írva, hogy semmi kérdésem nincs!”

„Annyira izgatott és nyugtalan voltam mielőtt az ambulanciára mentem, hogy 160- ra fölment a vérnyomásom. Ideges voltam, mert nem tudtam, hogy mi lesz velem! Haza mentem a tájékoztató füzettel együtt, azt elolvastam és minden világos lett. Tudtam mi fog velem történni, megnyugodtam, megmértem a vérnyomásom és tessék elképzelni 120/80 volt.”

Az ilyen és hasonló visszajelzések adják az embernek az erőt ahhoz, hogy érdemes a jó cél érdekében dolgozni.

Köszönjük!